Otsikko
Luin kirjaa joskus 2010-2015 aikana, kovakantinen ja kannessa ruskeatukkainen tyttö.

Kysytty

Hei, luin kirjaa joskus 2010-2015 aikana, kovakantinen ja kannessa ruskeatukkainen tyttö. Muistaakseni samaa kirjasarjaa oli muutama kirja. Tarinassa tytöllä on jonkunlainen kyky, en muista tarkalleen mikä mutta ratkoo kyvyn avulla rikoksia miespuolisen ystävän kanssa. Pystyttekö löytämään kirjan? Ei ole suomalainen kirjailija.

Vastaus

Vastattu

Kyseessä voisi olla Charlaine Harrisin kirjasarja, johon kuuluvat teokset Kuiskauksia haudan takaa, Väristyksiä haudan takaa, Yllätyksiä haudan takaa ja Salaisuuksia haudan takaa. Päähenkilö Harper Connelly etsii velipuolensa kanssa kuolleita ihmisiä, sillä hänellä on on kyky aistia näiden sijainti ja viimeisten hetkien tapahtumat. Kirjat ilmestyivät suomeksi vuosina 2014-2016.

Kansikuvat ja juonikuvaukset Kirjasammossa: Haku | Kirjasampo.