Luin aikoinaan erään kirjan, jonka haluaisin lukea uudelleen, mutta en muista sen nimeä. Kirjan juoni oli suunnilleen sellainen, että joku mies lähti…

Kysytty

Hei ! Luin aikoinaan erään kirjan, jonka haluaisin lukea uudelleen, mutta en muista sen nimeä. Kirjan juoni oli suunnilleen sellainen, että joku mies lähti jonkinlaiselle eräretkelle ja loukkasi retken aikana jalkansa. Hän oli niin kaukana erämaassa ettei päässyt sieltä omin voimin pois, vaan joutui jäämään talveksi metsään jonkinlaiseen kämppään. Muistelen vielä että mies talven aikana teki hiihtoretkiä kämpän ympäristössä ja ilvekset (?) tai jotkin muut pedot vainosivat häntä. Onnistuttekohan tuon kuvauksen perusteella kertomaan minulle kirjan nimen ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ikävä kyllä kirjaasi ei ole tunnistettu. Samantyyppisisistä aiheista ovat kirjoittaneet esim. Ilmari Kianto, Jack London, James Oliwer Curwood ja Arto Paasilinna. Voisiko joku heistä olla etsimäsi kirjan kirjoittaja?