Loytyyköhan tai onko edes olemassa Dream Theaterin nuottia "metropolis pt2:Scenes from a memory"??

Kysytty

loytyyköhan tai onko edes olemassa Dream Theaterin nuottia "metropolis pt2:Scenes from a memory"??

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun kirjastoissa ei ole kyseistä nuottia ainakaan vielä. Amazon.comin nettikaupasta huomasin kuitenkin tänä syksynä ilmestyneen nuotin Dream Theater: Metropolis, joka luutavasti on etsimäsi nuotti. Ainakin nuotin ja cdlevyn kansikuvat olivat samanlaiset. Amazonissa ei ollut nuotista sen kummemmin sisältötietoja, mutta ymmärsin sen olevan tabulatuurinuotti.

Kyseisen nuottikokoelman ISBN-numero oli: 0769296521.