Löytyykö vielä äänitallennetta suomalaisen Break-yhtyeen kappaleesta You never told? Se soi ihan valtakunnallisessa radiossa 80-l alussa ja oli tosi hyvä biisi!

Kysytty

Löytyykö vielä äänitallennetta suomalaisen Break-yhtyeen kappaleesta You never told? Se soi ihan valtakunnallisessa radiossa 80-l alussa ja oli tosi hyvä biisi!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun HelMet-kirjastoista sitä ei enää löydy. Sen sijaan Kouvolan kaupunginkirjastosta löytyy yksi lp-levy. Levyn nimi on Break.

Voit tilata levyn kaukopalvelusta. Hinta 4 euroa maksetaan varausta noudettaessa. Tässä on linkki Espoon kaupunginkirjaston kaukopalvelutilauslomakkeeseen:

http://www.espoo.fi/kirjastolomakkeet/asiakkaat.htm