Löytyykö Vaasan kirjastoista L.M. Montgomeryn Perinnön jakajat? Olen itse etsinyt Venny verkkokirjastosta, mutta ei lötynyt. Kiitos vastauksesta!

Kysytty

Löytyykö Vaasan kirjastoista L.M. Montgomeryn Perinnön jakajat? Olen itse etsinyt Venny verkkokirjastosta, mutta ei lötynyt.

Kiitos vastauksesta!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä kirja on Vaasan kaupunginkirjastossa ja tätä kirjoittaessa hyllyssäkin kahdessa toimipisteessä, Suvilahdessa ja pääkirjastossa. Kirjan nimi on Perinnönjakajat, eikä Perinnön jakajat, siksi et ole sitä Vennystä löytänyt.

Saatavuus Venny-verkkokirjastossa: http://verkkokirjasto.vaasa.fi/Vaasa?formid=avlib&previd=fullt&sesid=13…