Löytyykö tietoja Nakkilan leistilänjärven historiasta mitään tietoja on kotipaikkaa ja kiinnostaa kuivaus ja muu historia

Kysytty

Löytyykö tietoja Nakkilan leistilänjärven historiasta mitään tietoja on kotipaikkaa ja kiinnostaa kuivaus ja muu historia

Vastaus

Vastattu

Hyvä kuvaus Leistilänjärven historiasta löytyy julkaisusta Nakkilan historiaa kuvin ja sanoin (Nakkila-seura, 1982). Lisäksi Kotiseutu-lehden vuosikerrassa 1913 on lyhyt kuvaus Leistilänjärven kuivatuksesta.