Löytyykö tietoa kirjailija Marja Kurkelasta, joka kirjoittanut Pikkumuija-kirjan? WSOY 1990

Kysytty

Löytyykö tietoa kirjailija Marja Kurkelasta, joka kirjoittanut
Pikkumuija-kirjan? WSOY 1990

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Marja Kurkelasta ei kovin paljon löydy tietoa. Meillä on kuitenkin täällä Tampereen kaupunginkirjastossa hänestä kerättynä lehtileikkeitä, jotka saa lainaan viikoksi. Lehtileikkeitä voi pyytää virkailijalta.
Marja Kurkela on kirjoittanut myös teoksen Toinen nainen vasemmalta, 1977.
Suomen kirjailijat -matrikkelista Kurkelasta löytyy myös lyhyt selostus.