Löytyykö Teiltä teoksia, jotka käsittelevät Osakassopimusta?

4.6.2002

Löytyykö Teiltä teoksia, jotka käsittelevät Osakassopimusta?

6.6.2002
6.6.2002

Pääkaupunkiseudun kaupunginkirjastojen yhteisestä Plussa-aineistohausta löytyy runsaasti osakeyhtiön perustamista ja osakeyhtiöoikeutta koskevaa kirjallisuutta. Seuraavassa joitain viitteitä:

1)Osakassopimuksesta, toimittanut Ari Saarnilehto, Turun yliopisto,1995; 2)Norri, Matti: Osakasyhtiö, Tietosanoma, 1998; 3) Mäntysaari, Petri: Osakeyhtiö, WSOY lakitieto, 2002; 4)Kyläkallio, Juhani: Osakeyhtiö, Edita, Helsinki, 2000.

Yrityksen perustamisoppaista löytyy lisäksi tietoa eri yhtiömuodoista sekä sopimusmalleista. Näistä vielä pari viitettä: Holopainen, Tuulikki: Yrityksen perustajan opas, Edita, 2001; Yrityksen perustajan opas, toim. Paula Paloranta, Keskuskauppakamarin, 2001.

Kirjojen saatavuuden voi tarkistaa Plussa-tietokannasta, johon pääsee osoitteesta http://www.lib.hel.fi kohdasta Kirjat ja muu aineisto/haku Plussa tietokannasta tai kääntymällä lähimmän kaupunginkirjaston toimipisteen puoleen. Kirjoja voi tilata kirjastosta toiseen.

Asiasanat