Otsikko
Löytyykö teiltä Tauno Tiusasen kirjaa Baltic States in the 21st century western investors in Estonia, Latvia and Lithuania? Helmet:istä en löytänyt.

Kysytty

Löytyykö teiltä Tauno Tiusasen kirjaa Baltic States in the 21st century western investors in Estonia, Latvia and Lithuania? Helmet:istä en löytänyt.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMet -aineistohaun mukaan The Baltic states in the 21st century : western investors in Estonia, Latvia and Lithuania /Tauno Tiusanen, 2000 ei ole saatavilla
pääkaupunkiseudun yleisistä kirjastoista. Teosta voi
kuitenkin tiedustella esim. Eduskunnan, Helsingin kauppakorkeakoulun, Svenska handelshögskolan'in kirjastoista sekä Tilastokirjastosta, joihin se on hankittu LINDA:n (yliopistokirjastojen yhteistietokannan) mukaan.