Otsikko
Löytyykö teiltä mahdollisesti nuotit kappaleeseen: I only want to be with you (esittäjä: Vonda Shepard)?

Kysytty

Löytyykö teiltä mahdollisesti nuotit kappaleeseen: I only want to be with you (esittäjä: Vonda Shepard)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymänne nuotit löytyvät ainakin seuraavasta teoksesta:

Songs from Ally McBeal (paino, vocal, guitar)
International Music Publications, London, c1999
ISBN 1-85909-681-6

Plussasta ( http://www.libplussa.fi ) voitte tarkistaa nuotin sijainti- ja saatavuustiedot.

Hyllyssä olevaa aineistoa voi varata / tilata puhelimitse omistajakirjastosta. Lainassa olevasta aineistosta voitte halutessanne jättää varauksen kirjastossa.