Löytyykö teiltä kirjaa Ruotsalais-Suomalainen laki ja virkakielen sanasto ?

Kysytty

Löytyykö teiltä kirjaa Ruotsalais-Suomalainen laki ja virkakielen sanasto ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ruotsalais-suomalainen laki- ja virkakielen sanasto vuodelta 1883
on Hämeenlinnan kaupunginkirjaston kokoelmissa. Teos on sijoitettu
pääkirjaston käsikirjaston varastoon, eli se ei oli lainattavissa.
Voitte pyytää sitä luettavaksenne tietopalvelusta.

Teos on saatavissa myös sähköisessä muodossa
Suomen sukututkimusseuran nettisivuilla osoitteessa
http://www.genealogia.fi/linktoold/hakem/sanasto/sanastoa.htm