Löytyykö teiltä kirjaa, josta saisi hyviä vinkkejä lasten (4 v.) synttärikutsujen järjestämiseen, mm. leikkejä yms?

Kysytty

Löytyykö teiltä kirjaa, josta saisi hyviä vinkkejä lasten (4 v.) synttärikutsujen järjestämiseen, mm. leikkejä yms?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Asiasanalla lastenkutsut löytyy tietokannastamme mm. seuraavia teoksia, jotka sopivat kestien suunnittelijalle:
68.26 MANNINEN: Lastenkutsut
68.26 CADOGAN: Lastenkutsut
30.81 HÅKANSSON: Iloiset lastenjuhlat
68.26 WILKES: Pikku juhlija
68.2 EKSTRAND HEMMINGSSON: Lasten oma juhlakirja
30.81 KOTKA: Onnistuneet lastenjuhlat
30.81 BOTELER: Iloiset lastenkutsut
Tässä listassa ei ole vieraskielisiä kirjoja, joissa kuitenkin on hyviä vinkkejä esim. kakkujen koristeluun. Tervetuloa kirjastoon valitsemaan kirjoja.