Löytyykö teiltä J.K. Rowlingista kirjoja? Siis sellaisia,missä kerrotaan Rowlingista ja siitä,miten hän alkoi kirjoittaa Harry Potter kirjoja?

Kysytty

Löytyykö teiltä J.K. Rowlingista kirjoja? Siis sellaisia,missä kerrotaan Rowlingista ja siitä,miten hän alkoi kirjoittaa Harry Potter kirjoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

J.K. Rowlingista ja Harry Potter-kirjoista löytyy tietoa suomeksi kirjoista:

86.5 Smith, Sean : J.K. Rowling : Harry Potterin luoja.
Helsinki : Memfis books, 2003.

86.11 Blake, Andrew : Harry Potterin ilmestys.
Tampere : Vastapaino, 2004.

86.1103 Beahm, George:
Harry Potter-kumppani.
Helsinki : Readme.fi, 2006.

86.12 Fantasian monet maailmat.
Helsinki : Btj Kirjastopalvelu, 2004