Otsikko
Löytyykö Suomesta kirjoja: The German Propeller Industry 1914-19 taai British Propeller Makers of WW1 tai The Design and Manufacture of British Aircraft…

Kysytty

Löytyykö Suomesta kirjoja: The German Propeller Industry 1914-19 tai British Propeller Makers of WW1 tai The Design and Manufacture of British Aircraft Propellers of WW1. Kirjailija Col Bob Gardner

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti näyttää siltä, ettei näitä teoksia löydy Suomen kirjastoista.