Löytyykö suomenkielistä kirjallisuutta, joka vastaa englanninkielistä, A+ Hardware Certification ?

Kysytty

Löytyykö suomenkielistä kirjallisuutta, joka vastaa englanninkielistä, A+ Hardware Certification ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaipaamasi tietokonealan kirjallisuus on sen verran erikoisalan kirjallisuutta,
ettei sitä lukijakunnan vähyyden vuoksi kannata julkaista suomeksi. Ja alan kielihän on pitkälti juuri englanti. Jotain hyötyä voisi olla Reima Flyktmanin ja Tero Piippasen kirjasta "Hardware", kieli on suomi ja julkaija Suomen atk-kustannus (1998).