Löytyykö opinnäytetyö vanhustyöstä, josta saisin mallin omaani? Koulutusohjelmani on vanhustyö, josta teen opinnäytetyön keväällä. Valmistun lähihoitajaksi…

Kysytty

Löytyykö opinnäytetyö vanhustyöstä, josta saisin mallin omaani?
Koulutusohjelmani on vanhustyö, josta teen opinnäytetyön keväällä. Valmistun lähihoitajaksi aikuiskoulutuksella elokuussa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä joitain opinnäytteitä, jotka liittyvät kysymääsi aiheeseen:
Nyholm, Marja-Liisa : Palveluverkossa yötäpäivää (1999)(mm. Helsingin kaupunginkirjastossa)

Kivinen, Kirsti : Vaivaishoidosta erikoistuneeseen alueelliseen toimintaan :
vanhustenhuollon historiallinen analyysi ja lähikehityksen
toimintamalleja (1994)(Oulun ammattikorkeakoulu) (Löytyy mm. Helsingin yo:n opiskelijakirjastosta)

Kauppinen, Seija : Omatoiminen kuntoutuja : toimintaterapian ja kotipalvelun yhteistyön haaste
(1997)( Erikoistyö : Helsingin sairaanhoito-opisto, aikuiskoulutusosasto)(mm. Turun kaupunginkirjastossa)

Piirainen, Marja-Liisa : Saattaen vaihdettava : toimintaterapeutti kotiutujan tukena
(1997)( Lempäälän ehkäisevän ja kuntouttavan vanhustyön projekti
Erikoistyö : Helsingin sairaanhoito-opisto, aikuiskoulutusosasto)(mm. Turun kaupunginkirjastossa)

Kyseiset opinnäytetyöt (tai ainakin jotkut niistä) löytyvät varmasti joistain muistakin kirjastoista. Niitä voi myös pyytää kaukolainaksi oman kotikuntasi kirjaston kautta, jos ne eivät kuulu muuten sen kokoelmiin.
Lisää kirjallisuutta aiheesta "vanhustyö" (ei välttämättä opinnäytteitä, mutta muuta aiheeseen liittyvää) löytää kirjastotietokannoista hakemalla asiasanahaulla "vanhustyö".