Otsikko
Löytyykö nuottia "Tervakoski humppa nimiseen" lauluun? Löytyykö nuottia "Laulajan testamentti nimiseen" lauluun? Löytyykö nuottia "Sinua sinua ainoastaan…

Kysytty

Hei
Löytyykö nuottia "Tervakoski humppa nimiseen" lauluun?
Löytyykö nuottia "Laulajan testamentti nimiseen" lauluun?
Löytyykö nuottia "Sinua sinua ainoastaan lauluun"?
Löytyykö nuottia lauluun "ilta iisalmessa" lauluun

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysytyistä lauluista nuotti löytyy Laulajan testamentti -kappaleesta, mikäli on kyse Veikko Lavin sävellyksestä. Se on julkaistu kokoelmassa Tunteella ja huumorilla (Fazer, 1990).

Saatavuus Ratamo-kirjastoista

Toista Laulajan testamentti -nimistä kappaletta (säv. Irwin Goodman, san. Emil von Retee) ei ole julkaistu nuottina. Nuottijulkaisua ei ole myöskään kappaleista Tervakoski humppa (säv. Leo Oksanen, san. Vilho Jylhä), Ilta Iisalmessa (säv. & san. Jukka Kuoppamäki) tai Sinua sinua ainoastaan (säv. Paul Niska, san. B. Koskelo).

Lähteet:

finna.kansalliskirjasto.fi

fono.fi