Löytyykö netistä listaa tavanomaisemmista ruotsin kielisistä keskustelufraaseista (hauska tavata, mitä kuuluu, hyvää matkaa jne.)?

Kysytty

Löytyykö netistä listaa tavanomaisemmista ruotsin kielisistä
keskustelufraaseista (hauska tavata, mitä kuuluu, hyvää matkaa jne.)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty
16 ääntä

Kommentit

Vanha vastaus on säilytetty julkaistuissa, mutta jotakin puuttuu. Linkit?

Linkit olivat hävinneet näkyvistä, koska ne oli tehty html-linkkeinä. Joka tapauksessa kaikki vanhat materiaalit olivat kadonneet, joten päivitin vastauksen kokonaisuudessaan. Terv. toimitus