Otsikko
Löytyykö mistään Ylen radiokuunnelmaa M/S Malmi, vanha hyväkuntoinen laiva? Sisältää osin autenttista äänimateriaalia. Valmistunut -70 luvun lopulla -80 luvun…

Kysytty

Löytyykö mistään Ylen radiokuunnelmaa M/S Malmi, vanha hyväkuntoinen laiva? Sisältää osin autenttista äänimateriaalia.
Valmistunut -70 luvun lopulla -80 luvun alussa. Ainakin Satakunnan maakuntamuseossa on ollut C-kasettina noin 10 vuotta sitten.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kuunnelma M/S MALMI, VANHA HYVÄKUNTOINEN LAIVA vuodelta 1988 löytyy Lahden ja Oulun kaupunginkirjastosta. Sen voi kaukolainata Porin kaupunginkirjastoon. Kaukolainan hinta on neljä euroa.