Löytyykö mistään Suomen kirjastoista tämän nimistä kirjaa: Ymmärrä elekieltä - Näetkö mitä sanon sinulle? Kirja on painettu 2007 ja sen tekijä on Laura…

Kysytty

Löytyykö mistään Suomen kirjastoista tämän nimistä kirjaa: Ymmärrä elekieltä - Näetkö mitä sanon sinulle?
Kirja on painettu 2007 ja sen tekijä on Laura Benyik.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laura Benyikin kirja Ymmärrä elekieltä on saatavana useasta maakuntakirjastosta, mm. Lahdesta, Tampereelta, Kouvolasta, Jyväskylästä, Kuopiosta jne. Voit tilata sen kaukolainaksi kotikuntasi kirjaston kautta.

Kirjan saatavuuden voit tarkistaa Kirjastot.fi-sivustolta Frank Monihausta http://monihaku.kirjastot.fi/maakuntakirjastot . Kirjoita nimeke-riville kirjan nimi ja kun valitset valitse kirjastot -valikosta kaikki kirjastot, saat näkyviin kirjastot, joissa kyseinen kirja on.