Löytyykö mistään nuottia Tapio Heinosen laululle "En kadu mitään". Olen etsinyt Kouvolan kyytikirjaston sivuilta mutta en löytänyt. Ainoa kappale "En kadu…

Kysytty

Hei

Löytyykö mistään nuottia Tapio Heinosen laululle "En kadu mitään".
Olen etsinyt Kouvolan kyytikirjaston sivuilta mutta en löytänyt.
Ainoa kappale "En kadu mitään" on Piafin laulu ja sitä en tarkoita vaan tuota Heinosen kappaletta

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti en löytänyt kysymääsi nuottia mistään kirjastosta.