Otsikko
Löytyykö mistään netistä lukijoiden ajatuksia / keskustelua eri kirjoista (uusista ja vanhoista)?

Kysytty

Löytyykö mistään netistä lukijoiden ajatuksia / keskustelua eri kirjoista (uusista ja vanhoista)? Jotkut kirjat herättävät ajatuksia ja kysymyksiä ja olisi mukava "jutella" miten muut ovat kirjat kokeneet. Ei lukupiirejä vaan jonkinlainen keskustelupalsta kirjojen ystäville.

Vastaus

Vastattu

Keskustelupalstoja kirjoista löytyy kyllä myös suomeksi. Monet niistä saattavat olla melko satunnaisesti keskustelevia tai keskittyvät johonkin tiettyyn aiheeseen. Esim Googlehaulla hakusanana keskustelupalstat + lukeminen tai keskustelupalstat ja kirjallisuus.

Kirjasampo sivuston keskusteluista kannattaa aloittaa. Kirjasampo tarjoaa myös paljon tietoa kirjoista ja omia suosikkeja voi etsiä vaikkapa kansikuvahaulla.  Linkki Kirjasampo.fi

Vilkasta kirjallisuuskeskustelua käydään myös Helmet lukuhaasteen Facebook-ryhmässä. Linkki ryhmään

Goodreads suomi ryhmien keskustelut voivat myös olla kiinnostavia. Samalla näkee myös kiinnostavia kirjalistoja. Linkki sivustolle.