Löytyykö mistään kirjastosta Runoteosta P.Mustapää/Laulu ihanista silmistä,1925? Löytyykö Martti Haavio/P.Mustapää runoteoksia myös kirjakaupoista?

Kysytty

Löytyykö mistään kirjastosta Runoteosta P.Mustapää/Laulu ihanista silmistä,1925? Löytyykö Martti Haavio/P.Mustapää runoteoksia myös kirjakaupoista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runokokoelma on muutamien kaupunkien kirjastojen kokoelmissa, mm. pääkaupunkiseudun Helmet-kirjastojen kirjavarastossa. Laulu ihanista silmistä -runoteos sisältyy myös useampaankin P. Mustapään Kootut runot –kokoelmaan, joita on monien kirjastojen kokoelmissa, myös Merikarvian kirjastossa.

Tällä hetkellä myytävänä näyttäisi olevan Kootut runot vuodelta 2004, johon Laulu ihanista silmistä myös sisältyy.