Löytyykö mistään kirjastosta Irene Cara: What A Feelin' vuoden 1983 albumia CD -muodossa (cd albumi tehty siis 1983)? Haluaisin nimittäin lainata tämän enkä…

Kysytty

Löytyykö mistään kirjastosta Irene Cara: What A Feelin' vuoden 1983 albumia CD -muodossa (cd albumi tehty siis 1983)? Haluaisin nimittäin lainata tämän enkä 1997 vuonna julkaistua bonusversiota taikka Flashdance elokuvan soundtrack -levyä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastot.fi:n Monihaun http://monihaku.kirjastot.fi/fi/ mukaan Irene Caran vuonna 1983 julkaistua vinyylilevyä What a feelin' on pääkaupunkiseudun kirjastojen Tikkurilan musiikkivarastossa ja Hämeenlinnan musiikkiosaston varastossa.
CD-albumia ei valitettavasti löytynyt kirjastoista.