Löytyykö mistään Helsingin kaupungin kirjastosta (prinsessa) Diana & Dodi video-dokumenttia?Tai jotain muuta Dianasta kertovaa videota?

Kysytty

Löytyykö mistään Helsingin kaupungin kirjastosta (prinsessa) Diana & Dodi video-dokumenttia?Tai jotain muuta Dianasta kertovaa videota?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun kirjastoista löytyy yksi video Walesin prinsessa Dianasta:

Diana 1961-1997--sydänten prinsessa--virallinen BBC:n muistovideo, 1997
50 min. vär., kieli suomi

Videon saatavuuden voit varmistaa nettiosoitteesta: http://www.libplussa.fi

P.S. Tästä videosta löytyy myös ruotsinkielinen versio.