Löytyykö mistään Eeva Joenpellon Missä lintuset laulaa ja Neito kulkee vetten päällä? Lukupiirimme otti nämä teokset tänä syksynä luettaviksi enkä nyt löydä…

Kysytty

Hei!

Löytyykö mistään Eeva Joenpellon Missä lintuset laulaa ja Neito kulkee vetten päällä? Lukupiirimme otti nämä teokset tänä syksynä luettaviksi enkä nyt löydä niitä sivuiltanne.

Hämmästynein terveisin
vanhojakin kirjoja lukeva

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mainitsemasi kyllä kuuluvat Helmet-kirjastojen kokoelmiin. Koska kirjat ovat jo vähän vanhempia, kirjoja ei ole joka kirjastossa. Kirjat kuluvat. Helmet-tietokantaa on päivitetty viime päivinä ja siinä on ollut siksi pieni toimintakatkoja. Nämä toimintakatkot ovat ehkä syynä siihen, että kirjat eivät ole löytyneet.

Missä lintuset laulaa -kirjaa näyttää Helmetin mukaan olevan hyllyssä ainakin Pasilan kirjavarastossa sekä Kallion, Munkkiniemen, Itäkeskuksen, Puistolan, Käpylän, Soukan ja Tikkurilan kirjastoissa. Osa kirjoista on yhteisniteitä, joissa on toisena osana on Johannes vain -kirja.

Neito kulkee vetten päällä -kirjaa näyttää olevan hyllyssä Pasilan varastossa sekä Hakunilan, Kannelmäen, Etelä-Haagan, Käpylän, Pukinmäen, Töölön, Tapulikaupungin, Herttoniemen, Martinlaakson, Vuosaaren, Pohjois-Haagan ja Oulunkylän kirjastoissa.

Jos haluatte hakea kirjan suoraan joistakin näistä kirjastoista, kirjastoon kannattaa soittaa ennen kuin lähtöä. Kirjoja voi tietysti myös varata Helmet-tietokannan kautta.

http://luettelo.helmet.fi/search~S9*fin/t