Löytyykö mistään Carl Gustav Mannerheimin isoisän isän Carl Erik Mannerheimin muistelmia suomenkielellä.

Kysytty

Löytyykö mistään Carl Gustav Mannerheimin isoisän isän Carl Erik Mannerheimin muistelmia suomenkielellä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomenkielistä kirjaa en löytänyt Kansalliskirjastosta, Yliopistokirjastoista tai yleisistä kirjastoista.
Verkkoaineiston löysin wikipediasta:
Markku Tyynilä: Mannerheim, Carl Erik (1759–1837) Kansallisbiografia-verkkojulkaisu (maksullinen).

Carl Erik Mannerheimista voisi kysellä vielä Maanpuolustuskorkeakoulun kirjastosta.
http://maanpuolustuskorkeakoulu.fi/kirjasto