Löytyykö luettavaa rajojen asettamisesta, kun joskus on rikottu, esim, koskemattomuus.

Kysytty

Löytyykö luettavaa rajojen asettamisesta, kun joskus on rikottu, esim, koskemattomuus.

Vastaus

Vastattu

Liisa Keltikangas-Järvinen: Hyvä isetunto lkertoo luvussa 5 rajojen asettamisesta. Kyseessä ei ehkä ole korjaava toiminta.

Korjausoppaiksi voisivat sopia: Heidi Alamikkelä: Opi sanomaan ei : aseta itsellesi rajat ja voi hyvin,

Henry Cloud ja John Townsend ; suomennos: Päivikki Ukkonen:Rajat : taito hallita omaa elämää ja kyky sanoa kyllä ja ei tai

Thomas Johansson:Täydellinen minä? : rajat vaatimuksille  Helmet hakutulos (hakusanoina rajat ja itsetunto)

Mervi Juusolan kaksi kirjaa Rajat kuntoon! : puolensa pitämisen ja omasta hyvinvoinnista huolehtimisen taito sekä Vahvaksi rakennettu itsetunto ja elämä

voisivat myös toimia (hakusanoina henkinen hyvinvointi ja rajat)