Löytyykö Kuusankosken tai muista Kouvolan kirjastoista Arja Korisevan ja Jouni Someron Kirkossa cd?

Kysytty

Löytyykö Kuusankosken tai muista Kouvolan kirjastoista Arja Korisevan ja Jouni Someron Kirkossa cd?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Arja Korisevan ja Jouni Someron Kirkossa-cd on sekä Kuusankosken kirjastossa että useassa muussa Kouvolan kirjastossa. Ne ovat myös tällä hetkellä hyllyssä lainattavissa.