Löytyykö Kuusankosken tai Kouvolan kirjastoista 8-pallo romaani leffapokkarina? Vai Marko Kilven alkuperäisromaani Elävien kirjoihin?

Kysytty

Hei!

Löytyykö Kuusankosken tai Kouvolan kirjastoista 8-pallo romaani leffapokkarina? Vai Marko Kilven alkuperäisromaani Elävien kirjoihin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Marko Kilven romaani Elävien kirjoihin löytyy sekä Kouvolan että Kuusankosken kirjastosta. Kuusankosken kirjaston kirjat ovat juuri nyt lainassa mutta useassa muussa Kouvolan kirjastossa kirja on paikalla.

Leffapokkaria 8-pallo -elokuvasta ei Kyyti-kirjastoissa ole.