Otsikko
Elokuvassa "Pikku Ilona ja hänen karitsansa" Ilona pääsee asumaan hienoon taloon Helsingissä. Missähän talo sijaitsee?

Kysytty

Elokuvassa "Pikku Ilona ja hänen karitsansa" Ilona pääsee asumaan hienoon taloon Helsingissä. Missähän talo sijaitsee?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen elokuva-arkiston kirjaston ystävällisellä avustuksella löytyi seuraava tieto: Suomen kansallisfilmografian (osa 6) kuvauspaikkaluettelon perusteella näyttäisi siltä, että kyseessä on Itäinen Puistotie 7 A (Kleinehin huvila).