Otsikko
Kuka esitti elokuvassa Kaasua, komisario Palmu pimua, joka sanoi: -Hei inspehtori, saaks tääl röökaa?

Kysytty

Kuka esitti elokuvassa Kaasua, komisario Palmu pimua, joka sanoi: -Hei inspehtori, saaks tääl röökaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tämän unohtumattoman näyttelijäsuorituksen teki Sointu Angervo. Elokuva tosin ei ollut Kaasua, komisario Palmu vaan Tähdet kertovat, komisario Palmu (1962).

Tieto on löydettävissä Suomen elokuva-arkiston ja Valtion elokuvatarkastamon ylläpitämästä Elonet-tietokannasta, joka löytyy osoitteesta www.elonet.fi