Kuka esitti elokuvassa Kaasua, komisario Palmu postivarikon työntekijää, joka kertoi mm. postilaatikoiden tyhjentämisajat. En löytänyt tietoa Elonetista.

Kysytty

Kuka esitti elokuvassa Kaasua, komisario Palmu postivarikon työntekijää, joka kertoi mm. postilaatikoiden tyhjentämisajat. En löytänyt tietoa Elonetista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen kansallisfimografia on tunnistanut jonkin henkilöitä, joista alku- ja lopputeksteissä ei ole mainintaa. Työssä on käytetty myös arkiston ulkpuolisia informantteja.
Työ jatkuu. Ks. www.elonet.fi/tiedonkeruu

Valitettavasti Kaasua, komisario Palmu -elokuvan kaikkia henkilöitä ei ole tunnitettu.

0 ääntä

Kommentit

Postimiestä esitti Seppo Haukijärvi ainoaksi jääneessä elokuvaroolissaan. Tieto löytyy elonetistä kohdasta Kaasua komisario Palmu -elokuvan kreditoimattoman näyttelijät.