Löytyykö Kouvolan Pääkirjastosta romaanina Maa on syntinen laulu?

Kysytty

Löytyykö Kouvolan Pääkirjastosta romaanina Maa on syntinen laulu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kouvolan pääkirjastossa on kyseistä romaania useita kappaleita hyllyssä. Ne ovat romaanihyllyssä tekijän mukaan m-kirjaimen kohdalla. Romaanin kirjoittaja on Timo K. Mukka.