Löytyisikö jostain elämänkertatietoja kirjailia Timo K. Mukasta? Teen hänestä kirjallisuusportfoliota koulussa ja tiedonhaku tökkii.

Kysytty

Löytyisikö jostain elämänkertatietoja kirjailia Timo K. Mukasta? Teen hänestä kirjallisuusportfoliota koulussa ja tiedonhaku tökkii.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Timo K. Mukasta löytyvät ainakin seuraavat elämäkerrat:
Mukka, Timo K.: Timo K. Mukka 1944-1973 (Ars Nordica ; 7)(951-749-244-8)
Paasilinna, Erno, 1935- Timo K. Mukka : legenda jo eläessään 3.p.(951-0-14809-1)

Mukan kirjallinen tuotanto
Maa on syntinen laulu (1964)
Täältä jostakin (1965)
Tabu (1965)
Laulu Sipirjan lapsista (1966)
Punaista (runokokoelma, 1966)
Koiran kuolema (1967)
Ja kesän heinä kuolee (1968)
Lumen pelko (novellikokoelma, 1970)
Kyyhky ja unikko (1970)

Osoitteesta http://fi.wikipedia.org/wiki/Timo_K._Mukka löytyy Mukasta lyhyet elämäkertatiedot.