Löytyykö kirjaa jossa neuvotaan miten tehdään rautaportteja ja aitoja. sellaisia koristeellisia. esim.takorautaportit.

Kysytty

Löytyykö kirjaa jossa neuvotaan
miten tehdään rautaportteja ja
aitoja. sellaisia koristeellisia.
esim.takorautaportit.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Asiasanoilla aidat tai portit löytyy Jyväskylän kaupunginkirjaston tietokannasta http://jkl226.jkl.fi:8001/Intro?formid=form2 useita teoksia. Koska monet niistä ovat lainassa, emme pysty tarkistamaan, sisältävätkö ne juuri kysymänne kaltaisia aitoja tai portteja. Paikalla olevista koristeellisia aitojen ja porttien kuvia on ainakin kirjassa Mandel: Wrought iron.
Kirjastossa on käytettävissä myös Aleksi -niminen artikkelien viitetietokanta, josta voi etsiä aikakauslehtiartikkeleita samoilla asiasanoilla.