Otsikko
Löytyykö jostain vinkkejä miten tehdä teetä esim mustaherukkapensaan tms lehdistä?

Kysytty

Löytyykö jostain vinkkejä miten tehdä teetä esim mustaherukkapensaan tms lehdistä?

Vastaus

Vastattu

Löysin kuusi kirjaa. Hain sanoilla tee ja yrtit ja rajasin ne aihesanoiksi (tarkennettu haku) Linkki Helmet hakutulokseen

Sinikka Piipon ja Pertti Salon kirja 100 teeyrttiä luonnosta ja puutarhasta vaikutti lupaavalta.

Mustaherukan lehdistä voi tehdä myös Louhisaaren juomaa eli Marskin simaa. Linkki Kotilieden ohjesivulle ja Linkki Marttojen ohjeeseen