Saisinko tietoa Robert Swindellssistä ja hänen elämäntarinastaan?

Kysytty

Saisinko tietoa Robert Swindellssistä ja hänen elämäntarinastaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Robert Swindells on perusteellisimmin esitelty Mervi Kosken kirjassa "Ulkomaisia nuortenkertojia 1", joka löytyy esim. Rovaniemen pääkirjaston nuortenosastolta. Kirjassa on tietoa mm. Swindellsin lapsuudesta, kirjailijan urasta sekä hänen teoksistaan.