Löytyykö jostain kirjastossa olevasta laulukirjasta "Katujen kuningatar" kappaletta?

Kysytty

Löytyykö jostain kirjastossa olevasta laulukirjasta "Katujen kuningatar" kappaletta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä taitaa nyt olla sellainen kappale, josta nuottia ei ole julkaistu. Etsin sitä kaikista maakuntakirjastoista ja Violasta, joka on Suomen kansallisdiskografia ja nuottiaineiston kansallisbibliografia. Sinne on tallennettu tiedot kaikista kotimaisista nuoteista vuodesta 1977 alkaen ja äänitteistä viime vuosisadan alusta alkaen. Skädäm-niminen yhtyehän levytti kappaleen vuonna 1986.