Etsin Yö-yhtyeen kappaleesta Pettävällä jäällä nuotteja, mutta Suvi Teräsniskan versiona. Alkuperäiset nuotit kyllä putkahtavat esiin, mutta löytyykö mistään…

Kysytty

Hei, etsin Yö-yhtyeen kappaleesta Pettävällä jäällä nuotteja, mutta Suvi Teräsniskan versiona. Alkuperäiset nuotit kyllä putkahtavat esiin, mutta löytyykö mistään tätä (tai jotain muuta) naisäänelle/äänialalle suunnattua versiota?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olen kysynyt asiaa musiikkiasiantuntijoiltamme: valitettavasti Suvi Teräsniskan version nuotteja ei ole saatavana julkisesti netissä, koska niissä on tarkat käyttöluvat. Pitäisi olla tiedossa sovittaja tai teettää sovitus.

1 ääntä

Kommentit

Mistä saisi Yön nuotit ko kappaleeseen?voisikko joku vaikka lähettää.
Kiitos. heikkik3@gmail.com