Otsikko
Löytyykö internetistä Windows -98 koneelle vielä sellaista (ilmaista!) ohjelmaa, jolla saisi rompulle poltetut kuvat näkymään sellaisena "slideshow"na? Eli ei…

Kysytty

Löytyykö internetistä Windows -98 koneelle vielä sellaista (ilmaista!) ohjelmaa, jolla saisi rompulle poltetut kuvat näkymään sellaisena "slideshow"na? Eli ei tarvitsisi yksitellen avata jokaista kuvaa...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tällaisia ohjelmia löytyy ainakin hakemalla Googlen avulla hakusanoilla Windows 98 photo freeware slideshow.
Osa ohjelmista on ilmaisia.
(Vaikka tämä: http://www.photo-freeware.net/bangarasoft-slideshow.php)
Ohjelmaa ladatessa on tietenkin syytä varautua
virustarkistukseen/virushyökkäyksiin.