Otsikko
Löytyykö Henry Theelin tai Risto Nevalan esittämänä laulua LUUTNANTIN SYDÄMIÄ. Molemmat ovat levyttäneet kyseisen laulun, mutta levyjä en vielä ole löytänyt.

Kysytty

Löytyykö Henry Theelin tai Risto Nevalan esittämänä laulua LUUTNANTIN SYDÄMIÄ. Molemmat ovat levyttäneet kyseisen laulun, mutta levyjä en vielä ole löytänyt.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Henry Theelin esittämänä kappale löytyy CD-levyltä ”Henry Theel: 1917–1989” (Fazer Finnlevy, 1991). Se on ilmestynyt myös Theelin lp-levyillä ”Oloneuvos” (PSO Tuotanto, 1978) ja ”Liljankukka” (Finnlevy, 1983). Risto Nevalan levytys puolestaan löytyy CD-levyltä ”Rakkaudella” (MTV-musiikki, 1990).

0 ääntä

Kommentit

onko risto nevalalla levyjä ja mistä niitä saa ostaa tai tilata