Löytyykö George Gershwinin Summertime (Kesäyö) kappaleesta jotain nuottia, jossa olisi kuorosovitus?

Kysytty

Löytyykö George Gershwinin Summertime (Kesäyö) kappaleesta jotain nuottia, jossa olisi kuorosovitus?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ainakin seuraavissa nuottijulkaisuissa on Gershwinin Summertime kuorosovituksina:
4 voices: Das Chorbuch für gemischte Stimmer sekä
Sing all the best: SATB: Gershwin: volume 2. Kyseessä on nuotinnos 4 äänelle (sopraano, altto, tenori, basso) pianosäestyksellä.