Löytyskö tabulatuureja tai nuotteja biisiin DADDYS BOLERO tai KOSKAAN RAKKAUS KUOLE EI.Mieluummin kitaralle sovitettu,käy myös kosketinsoittimelle.Mulla on jo…

Kysytty

Löytyskö tabulatuureja tai nuotteja biisiin
DADDYS BOLERO tai KOSKAAN RAKKAUS KUOLE EI.Mieluummin kitaralle sovitettu,käy
myös kosketinsoittimelle.Mulla on jo lainassa
POP tänään vol 26,siinä on se.
Mutta haluaisin vielä muita mahdol.vaihtoehtoja.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysyjän mainitsema Pop tänään 26 -kokoelmasta (1983, Fazer F.M.07203-3) löytyvä nuotinnos on tosiaankin ainoa Suomessa julkaistu nuottiversio Francis Goyan (Francois Weyer) kappaleesta Daddy's Bolero / Rakkaus koskaan kuole ei.

Nettihaussa löytyy viiteitä Pinterest-sivuun, jossa on helppo tabulatuurisovitus kappaleesta. Sen käyttöehdoista ei kuitenkaan päältä päin saa käsitystä. Nuotin lataamiseen tarvitaan ainakin Pinterest-tili.

Youtubessa on harrastajan tekemä "juokseva nuotinnos/tabulatuuri" kappaleesta. Se löytyy hakemalla kappaleen nimellä ja tarkennuksella TAB.