Otsikko
Löytyisikö teiltä musiikkia (cd ) Havaijilta, esim. jotain instrumentaalista? Tarvitsisimme päiväkodin kansainvälisyysviikolle materiaaleja-

Kysytty

hei, löytyisikö teiltä musiikkia (cd ) Havaijilta, esim. jotain instrumentaalista? Tarvitsisimme päiväkodin kansainvälisyysviikolle materiaaleja-

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Havaijilaista musiikkia on esim. alla olevilla cd-levyillä. Levyjä on eri Helmet-kirjastoissa, paikallaolon voi tarkistaa Helmet-verkkokirjastosta: http://helmet.fi/

- Hawaii : traditional hula / Halau Hula Ka No'eau
- Legends of ukulele
- Cherish the mele of our kupuna
- Aloha no na kupuna = Love for the elders
- On a coconut island : Music of Hawaii
- Aloha Hawaii
- Guitare Hawaienne authentique = Authentic Hawaiian guitar