Otsikko
Löytyisikö nuottia Saija Tuupasen esittämään Valkoinen ruusu kappaleeseen?

Kysytty

Löytyisikö nuottia Saija Tuupasen esittämään Valkoinen ruusu kappaleeseen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vaikuttaa siltä, että tähän F. Kuznetsovin säveltämään kappaleeseen ei ole tehty julkaistuja nuotteja. Se löytyy levytettynä muutamalta äänitteeltä:

https://viola.linneanet.fi/vwebv/search?searchArg=+ruusu+and+kuznetsov&searchCode=CMD&setLimit=1&recCount=20&searchType=1&page.search.search.button=Hae