Löytyisikö nuottia kappaleelle Kurjet saapuvat?

Kysytty

Löytyisikö nuottia kappaleelle Kurjet saapuvat?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos kysyjä etsii Pentti Vilppulan tangoa vuodelta 1968 (Hymysävel), ainoa paikka saada sen nuotti käsiin taitaa olla Jazz Pop Arkisto, jonka kokoelmissa sellainen näyttää olevan. Kannattaa laittaa sähköpostia info@jazzpoparkisto.net tai soittaa 09-7570040.

Heikki Poroila
Tikkurilan kirjasto

1 ääntä

Kommentit

Yritin löytää nuotit Kurjet saapuvat, en kuitenkaan löydä ,miten onnstuisin löytämään ?