Löytyisikö Lappeenrannan maakuntakirjastolta / Lauritsalan kirjastolta jokin hyvä kirja, joka kertoo Charlie Chaplinin elämästä ja elokuvista, joka olisi noin…

Kysytty

Löytyisikö Lappeenrannan maakuntakirjastolta / Lauritsalan kirjastolta jokin hyvä kirja, joka kertoo Charlie Chaplinin elämästä ja elokuvista, joka olisi noin 400-500 sivua pitkä maksimiltaan? Hoksasin hyvän kirjan "Chaplin: Elämä ja elokuvat" mutta se oli liian pitkä (888 sivua) joten se ei olisi hirveän mieluisa lukea.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Maakuntakirjastosta löytyy esimerkiksi kirja Charles Chaplin: Oma elämäkertani (472 s.), josta varmasti saisit tarvittavat tiedot kirjoitelmaan. Lyhyessä ja tiiviissä muodossa tietoa löytyy vaikkapa Kirsi Raitasen ja Leena Virtasen teoksesta Ruutia, räminää ja rakkautta. Molemmat kirjat löytyvät kirjastosta luokasta 77.49.