Löytyisikö jostain miesten jääkiekon ketjukokoonpanoja olympialaisista ja mm-kisoista? Olisin kiinnostunut 2000-luvun Venäjän ketjuista, erityisesti ketkä ovat…

Kysytty

Löytyisikö jostain miesten jääkiekon ketjukokoonpanoja olympialaisista ja mm-kisoista? Olisin kiinnostunut 2000-luvun Venäjän ketjuista, erityisesti ketkä ovat pelanneet ykkös- ja kakkoskentissä hyökkääjinä missäkin kisoissa. Koko joukkueen kokoonpanojahan löytyy mm. Wikipediasta, mutta kaipaan nyt siis nimenomaan tietoa hyökkäyskolmikoiden koostumuksesta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Netistä ei tätä tietoa löytynyt, myöskään yleisen kirjaston lähteistä en onnistunut ketjuja löytämään. Otin yhteyttä Urheilukirjastoon, sieltä vastattiin, että nämä tiedot pystyy heidän kokoelmansa lähteistä kokoamaan. Se vaatii kuitenkin niin paljon työtä, että tiedonhaku kirjaston puolesta on maksullinen. Sinun kannattaisi käydä Urheilukirjastossa ja tutkia, millä tavalla parhaiten pystyt saamaan tiedot, itse etsimällä vai maksullisella tiedonhaulla. Urheilukirjasto on yleisölle avoin kirjasto, sen yhteystiedot löytyvät täältä http://www.urheilumuseo.fi/Default.aspx?tabid=2976 .