Löytyisikö aineistoa kirjaston aineiston hankintaprosessista kestävän kehityksen näkökannalta katsottuna?

Kysytty

Löytyisikö aineistoa kirjaston aineiston hankintaprosessista kestävän kehityksen näkökannalta katsottuna?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tampereen kaupunginkirjaston kestävän kehityksen ohjelma löytyy osoitteesta http://www.tampere.fi/kirjasto/kestkeh.htm Siellä käsitellään myös kirjastoaineiston hankintaa. Eija Kosken artikkeli: Kirjasto säästää luontoa löytyy puolestaan Kirjastolehdestä 5/1999. Lisäksi Tilastokeskuksen julkaisemassa Kuntapuntarissa 3/2000 käsitellään kirjastoja ja kestävää kehitystä.